duminică, 8 noiembrie 2009

Impresii de toamna











9 comentarii:

  1. toate imaginile sunt reusite, dar cel mai mult imi place prima.ai surprins foarte bine atmosfera rece a toamnei.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase toate... preferate: prima si ultima

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe peisajele
    ti-au iesit exceptional
    prima si ultima imi plac cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  4. printre cele mai frumoase imagini de toamna vazute prin blogurile noastre . felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc frumos pentru comentarii !fara ele nu as exista ! am fost in weekend-ul trecut in parcul tineretului si a fost o vreme superba pt fotografii, am prins ceata in parc ! Primele 2 fotografii sunt facute ca sa evidentieze atmosfera rece a toamnei, au fost facute cand s-a inserat ! Celelalte sunt mai calduroase, mi-a placut cum se vedea banca intre cei 2 copaci, iar ultima fofografie mi-o imaginez de mult timp, fiindca tot timpul mi-am dorit sa prind ceata printre copaci !

    RăspundețiȘtergere
  6. fratele meu alb... sunt teribile astea 2. ce culori... nu-mi vine sa cred

    RăspundețiȘtergere
  7. Bogdan, asa este , a fost o vreme fantastica si o ceata superba pt fotografie, de aceea am si culorile respective ! Am invatat de la DL cand am fost in Herastrau sa umblu la saturatie si contrast in functie de vreme ! Cel mai frumos pt a fotografia natura este dimineata la primele ore sau seara cand se intuneca, iar daca prinzi si ceata este de vis ! Am iesit pana acum de 5 ori in parc si e prima oara cand am prins ceata !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte frumoase, dar mi-ar fi placut mai mult fara rama.

    RăspundețiȘtergere